Hierbij dus wat nieuwe plaatjes van het eindresultaat. Kort gezegd waren er wat plantjes dood gegaan, hebben er nieuwe bij ingezet en de rest wat herordend. Of beter gezegd, wat natuurlijker erin gezet, k had er eerst ietwat strak. Nu is het wat natuurlijker. 't Gaat binnenkort nog een keer wat anders want k wil n vervanger voor beide lampen (warmte en UV) in de vorm van n Solar Raptor waarschijnlijk. Maar die moet dan in het midden van de bak komen ipv de zijkant. Zodoende dat ik dan één lamp erin heb hangen en dus mogelijk nog iets van een tak aan beide zijkanten van voor naar achter kan laten lopen. Ze staan niet op de foto, maar in 't aquarium heb ik n extra schoonmaakvis (n zuigertje, maar ben z'n naam ff kwijt) en 2 zoengoerami's toegevoegd (en daarbij heeft moeder natuur ook nog weer een stoot jonge guppen erbij gegooid
Oh ja, en wat ik nog vergeten was te vertellen, ik heb ook nog een Thaise platstaartgekko in mijn terrarium rondlopen, denk alleen niet dat zij de verbouwing heel leuk vond. Gelukkig heeft ze er alleen maar meer verstopplekjes voor teruggekregen.