Hoi Ik heb vroeger een tijd die zwarte veldkrekels gekweekt die werden bij 30ºC. ook zo vet en vreten tot die deden! Totdat de mijt er in kwam en de kweek binnen 2 dagen stuk was, daarna alleen nog maar sprinkhanen gekweekt en nog steeds al denk er er wel aan te gaan stoppen, bij mij is het probleem dat de dierenzaken niet constant afnemen of geen lege doosjes meer hebben, eigenlijk altijd gezeik, heb hier als de kweek enkele maanden loopt mooie grote exemplaren van rond de 8cm, mooie maat de mensen die dit weten nemen mijn doosjes als eerste mee ze leven langer en hebben een hoge voedings waarde, maar het werk wat je ermee hebt is enorm, om de dag vers bio gras halen het omzetten alles zit op verschillende maaswijdte gaas, 3 x voeren op een avond alles gaat op nachtstroom en overdag slapen de dieren, want wil je goede voederdieren dan moet je ze ook rust gunnen, het inpakken is ook een aardig klusje [niet te vergeten] je moet rustig blijven en geen rare beweging maken anders heb je meer sprinkhanen buiten de kooien dan er in

Mooi Bart dat je een aparte ruimte hebt, ik heb door het hele huis van alles staan van fruitvliegen, dubia's wasmotten soms krekels en ja de sprinkhanen en dat al een dikke 20 jaar.
Gr. Eduard.