ja maar dat kan niet >< vind ikDoris schreef:Ja dat is vaak zo, dan denk je het helemaal dichtgesmeerd te hebben, en dan nog vind je bergen gaatjes!
100x115x60 Voor Baardagamen
-
Ragecrusher
- Beheerder
- Antispam: Nee
- Contacteer:
Die paspop is eerste wat me opviel. Verborgen talenten DarkDevil? 
Die fittingen, waarvoor dienen die? (zeg nu niet voor een lamp) Of zal het anders vragen, zijn die plastiek of keramiek? I.v.m. hitte van de lampen.
Achterwand is veels te straks voor mij, maar ieder zijn ding natuurlijk. Als de dieren er maar baat bij hebben.
Maar ga je die zwart verven? Ga je daar dan nog wat zand ofzo overstrooien? Want lijkt me wel erg donker anders.
Keep up the good work.
Die fittingen, waarvoor dienen die? (zeg nu niet voor een lamp) Of zal het anders vragen, zijn die plastiek of keramiek? I.v.m. hitte van de lampen.
Achterwand is veels te straks voor mij, maar ieder zijn ding natuurlijk. Als de dieren er maar baat bij hebben.
Maar ga je die zwart verven? Ga je daar dan nog wat zand ofzo overstrooien? Want lijkt me wel erg donker anders.
Keep up the good work.
haha nee kamer van me zusRagecrusher schreef:Die paspop is eerste wat me opviel. Verborgen talenten DarkDevil?
voor een ohw..... nee keramiek zo snugger ben ik nog wel geweestRagecrusher schreef:Die fittingen, waarvoor dienen die? (zeg nu niet voor een lamp) Of zal het anders vragen, zijn die plastiek of keramiek? I.v.m. hitte van de lampen.
ach ik vind het wel mooi zoRagecrusher schreef:Achterwand is veels te straks voor mij, maar ieder zijn ding natuurlijk. Als de dieren er maar baat bij hebben.
en nee ga het niet zwart verven maar ga zwart pigment door de laatste portie tegellijm heen mengen zodat deze donkergrijs/zwart wordt
en het donker zijn dat is beetje wat ik mooi vind en past wel goed bij de kleur van het meranti hardhout
i will daarom nog 2 foto's van wat ik vandaag heb gedaan ik had net klein beetje te weinig tegellijm maar gelukkig waren die stukken toch al hard en heb ik voor de laatste laag bijna dubbel zo veel tegellijm overgehouden om mee te werkenRagecrusher schreef:Keep up the good work.
Ziet er goed uit DD, ben benieuwd naar t eind. Zeker vanwege je fabricage van de achterwanden, wil ter inspiratie wel zien wat anderen voor elkaar krijgen. Succes ermee!
haha dit is niet zo heel inspiratief dit is grotendeels functionele achterwandKaj schreef:Ziet er goed uit DD, ben benieuwd naar t eind. Zeker vanwege je fabricage van de achterwanden, wil ter inspiratie wel zien wat anderen voor elkaar krijgen. Succes ermee!
kijk anders eens op het reptielenforum
en ja ben zelf ook heel benieuwd ook hoe dnoker ik de laatste laag krijg
-
sus en mark
- Paleosuchus
Hey ziet er goed uit hoor Tom,
ikzelf had wel ff met de brander erlangs gegaan voor meer struktuur,maar ik vind dat strakke van jou ook heel mooi
Denk er aan dat je niet zomaar verf bij de tegellijm kunt doen,want dan tja hoe zeg je dat ok je hebt veel verf nodig om dan de kleur een beetje te zien dat kan de kwaliteit van de lijm beinvloeden,
Ik zou als ik jou was dan kleurstof gebruiken een stuk goedkoper en beter want daar hoef je bniet zoveel van te gebruiken
ikzelf had wel ff met de brander erlangs gegaan voor meer struktuur,maar ik vind dat strakke van jou ook heel mooi
Denk er aan dat je niet zomaar verf bij de tegellijm kunt doen,want dan tja hoe zeg je dat ok je hebt veel verf nodig om dan de kleur een beetje te zien dat kan de kwaliteit van de lijm beinvloeden,
Ik zou als ik jou was dan kleurstof gebruiken een stuk goedkoper en beter want daar hoef je bniet zoveel van te gebruiken
Just like the curse, just like the stray
You feed it once and now it stays.
dankje ^.^sus en mark schreef:Hey ziet er goed uit hoor Tom
tsja hebben we niet en had ik naar buiten gemoeten en zouden ouders ook niet zo grappig vinden en idd dit is ook mooi dus dan maakt het niet uit ^.^sus en mark schreef:ikzelf had wel ff met de brander erlangs gegaan voor meer struktuur,maar ik vind dat strakke van jou ook heel mooi
gebruik geen verfsus en mark schreef:Denk er aan dat je niet zomaar verf bij de tegellijm kunt doen,want dan tja hoe zeg je dat ok je hebt veel verf nodig om dan de kleur een beetje te zien dat kan de kwaliteit van de lijm beinvloeden,
-
sus en mark
- Paleosuchus
Just like the curse, just like the stray
Inderdaad, gewoon kleurstof uit een klein tubetje gebruiken. Werkt prima zonder dat je veel hoeft te gebruiken. 
Developer of Viva-Cura.nl
zo vandaag laatste laag tegellijm inclusief kleurlaag erop geknikkerd 
ziet er echt tof uit
hopen dat het mooi droogt en dan ben ik helemaal blij ^.^
maar hier zijn we nu dus
door de flits lijkt het iets lichter maar het is echt vrij donkergrijs
je zou het zwart kunnen noemen 
enige wat ik nu nog hoef is 2 verluchtingsgaten plaatsen maandag en dan dinsdag de verhuizing als het goed is
ziet er echt tof uit
maar hier zijn we nu dus
door de flits lijkt het iets lichter maar het is echt vrij donkergrijs
enige wat ik nu nog hoef is 2 verluchtingsgaten plaatsen maandag en dan dinsdag de verhuizing als het goed is
- Chantal
- Paleosuchus
Ziet er goed uit 
Ben benieuwd hoe het totaalplaatje eruit ziet
Ben benieuwd hoe het totaalplaatje eruit ziet
0.1.0 Physignathus Cocincinus
1.2.0 Phelsuma Madagascariensis grandis
0.0.2 Phelsuma Laticauda
Gehad:
Varanus Acanthurus
Phelsuma Borbonica Mater
Cordylus tropidosternum
Gambelia wislizenii
Abronia Graminea
Ph. Guttata
Ph. abbotti Chekei
Onze facebookpagina: MC-Reptiles
1.2.0 Phelsuma Madagascariensis grandis
0.0.2 Phelsuma Laticauda
Gehad:
Varanus Acanthurus
Phelsuma Borbonica Mater
Cordylus tropidosternum
Gambelia wislizenii
Abronia Graminea
Ph. Guttata
Ph. abbotti Chekei
Onze facebookpagina: MC-Reptiles
- MC-Reptiles
- Paleosuchus
Netjes 
Ben idd ook benieuwd naar het eind resultaat
Ben idd ook benieuwd naar het eind resultaat
ja anders ik nu wel het droogt echt enorm mooi ik houd bijna de natte kleur over ^.^ wordt echt super gaaf
helemaal zoals ik het me had voorgesteld
dus dat is altijd wel lekker ^.^
-
bart-outenaar
- Paleosuchus
I love it when a plan comes together 

haha dankje ^.^bart-outenaar schreef:I love it when a plan comes together
ben er ook helemaal blij mee