Hey Suzane ((Neem aan dat dit je naam is?),
Het is absoluut niet jullie fout, zeker niet als ik hoor wat jullie geven en al zeker niet in 5 weken tijd, daarbij zie je ze groeien zeg je dus in 5 weken betekent dit dus dat ze hun achterstand al reeds aan het inhalen zijn

En dat kunnen ze volledig inhalen hoor, zeker gezien hun leeftijd of maat.....
Even 1 ding, mocht je een echte UVB lamp gaan kopen, kijk dan even uit met de D3 poeder ok?! Of via licht, of via voedingsuplementen, beide kan overdosis veroorzaken......
En ook even uitkijken met de Orchid, ze eten het en er gebeurd niks, maar vele Orchids zijn zwaar giftig

Verder zal ik me hier persoonlijk niet zo heel druk om maken maar meld het je toch maar even......
En tja, 100% zekerheid kan ik je nooit geven qua geslacht maar heb het zelden fout, ik weet ook idd dat er weinig zijn die dit ook zo even zien dus nee, wacht gewoon tot je zekerheid hebt ivm de geslachten van de twee voor er een man bijgeplaatst word..... Kijk, ik lul niet uit mijn nek en zeg wat ik denk, heeft ook gewoon met praktijk ervaring te maken, maar vele op internet doen dit wel snap je? En dan over dierenwinkels maar te zwijgen, er zullen gerust goede bijzitten hoor, maar dat het er verdomt weinig zijn is wel duidelijk met al die ongein wat je tegenkomt op fora's over wat winkeliers vertellen/zeggen tegen hun klanten....
Ik kan het dus fout hebben, maak ze nog steeds helaas, maar zover ik het kan inschatten gezien hun gedrag wat je omschreef... De manier waarop ze kijken, hun lichaam/kleuren etc etc.... Zijn het twee vrouwen