Shinisaurus crocodilurus
Shinisaurus crocodilurus
Dankje mensen.
Er was pas 1 dier verkocht en helaas gaat deze koop door omstandigheden niet door.
Mochten er hier mensen zijn die nog geïnteresseerden weten, indien ik zeker weet dat ze goed terecht komen ben ik bereid in prijs te zakken.
Ik ga vanaf volgende maand als alles door gaat voor 5 maanden orang oetan gedragsonderzoek doen in Borneo. Dit zat i.v.m. mijn opleiding al altijd in de planning. Had gedacht ze eerder verkocht te hebben aangezien er toch een hoop geïnteresseerden al voor de geboorte waren.
Er was pas 1 dier verkocht en helaas gaat deze koop door omstandigheden niet door.
Mochten er hier mensen zijn die nog geïnteresseerden weten, indien ik zeker weet dat ze goed terecht komen ben ik bereid in prijs te zakken.
Ik ga vanaf volgende maand als alles door gaat voor 5 maanden orang oetan gedragsonderzoek doen in Borneo. Dit zat i.v.m. mijn opleiding al altijd in de planning. Had gedacht ze eerder verkocht te hebben aangezien er toch een hoop geïnteresseerden al voor de geboorte waren.
1.1 Shinisaurus crocodilurus
Shinisaurus crocodilurus
Zo Joey, dat is nogal een stage.
wat je eens zou kunnen doen is een advertentie op terraristik.com zetten (onder kleinanzeigen)
Mogelijk ben je ze dan zo kwijt.
wat je eens zou kunnen doen is een advertentie op terraristik.com zetten (onder kleinanzeigen)
Mogelijk ben je ze dan zo kwijt.
Developer of Viva-Cura.nl
-
Ragecrusher
- Beheerder
- Antispam: Nee
- Contacteer:
Shinisaurus crocodilurus
Mooie foto's en knappe stageplaats.
Benieuwd wat dat allemaal gaat teweeg brengen.
Staan de jongen al op Marktplaats? Via die weg kan je ook wel geschikte houders vinden.
Benieuwd wat dat allemaal gaat teweeg brengen.
Staan de jongen al op Marktplaats? Via die weg kan je ook wel geschikte houders vinden.
Shinisaurus crocodilurus
Dankje.
Jongen staan op Terraristik.com en op marktplaats.
Al verschillende zeer geïnteresseerden gehad, maar tot nu toe dus niks definitiefs.
Jongen staan op Terraristik.com en op marktplaats.
Al verschillende zeer geïnteresseerden gehad, maar tot nu toe dus niks definitiefs.
Shinisaurus crocodilurus
Vandaag de verkoop de 5 jongen definitief gemaakt.
Ze zullen eerst nog even in Nederland blijven om papierwerk te regelen en daarna gaan ze naar de USA.
Deze maand zullen ze worden opgehaald.
Ze zullen eerst nog even in Nederland blijven om papierwerk te regelen en daarna gaan ze naar de USA.
Deze maand zullen ze worden opgehaald.
Shinisaurus crocodilurus
Kijk, goed om te horen. Gefeliciteerd met de verkoop.
Developer of Viva-Cura.nl
-
Ragecrusher
- Beheerder
- Contacteer:
Shinisaurus crocodilurus
Mooi dat ze zelfs tot in Amerika geïnteresseerd zijn.
Top dat je ze voor je stage kwijtbent dan.
Top dat je ze voor je stage kwijtbent dan.
Shinisaurus crocodilurus
Dankje 
Ja inderdaad Ragecrusher. Mijn ouders gaan mijn dieren verzorgen dus toch wel fijn dat het er 5 minder zijn.
Ja inderdaad Ragecrusher. Mijn ouders gaan mijn dieren verzorgen dus toch wel fijn dat het er 5 minder zijn.
-
bart-outenaar
- Paleosuchus
Shinisaurus crocodilurus
Ja Joey, dat is hier ook vaak een probleem geweest met verzorging voor de nakweek, even op vakantie en dan iemand vragen om de dieren te verzorgen is lastiger als het lijkt.
Zeker als je zoals jij voor lange tijd weggaat. Of in mijn geval in het verleden even verzorging voor 60 jonge dieren regelen.
Shinisaurus crocodilurus
Morgen worden de jongen opgehaald.
Bij deze nog een laatste filmpje.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pJ7nbVze ... e=youtu.be[/youtube]
Bij deze nog een laatste filmpje.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pJ7nbVze ... e=youtu.be[/youtube]